BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 22, 2011

Secebis Tentang Aku..

Assalamualaikum semua...:)

Tiba-tiba rasa macam nak tulis sesuatu kat blog ni..tentang diri aku..mungkin secebis..kalau kita kenal in real life,.mungkin dah xsecebis kot..mungkin separuh..:)

Baiklah..
Aku seorang hamba Allah yang sedang mencari..mencari kesempurnaan biarpun aku tahu tiada yang sempurna di dunia ini melainkan Yang Maha Esa.Namun aku akan cuma menggunakan kudrat yang ada untuk cuba menjadi yang terbaik bukan sahaja kepada diri sendiri malahan kepada keluarga,kawan-kawan,guru-guru dan lain-lain :)
Chehh skema je ayat :P

Sekarang ni aku sedang mengikuti diploma International Baccelaureate demi mencapai cita-cita aku sejak dari kecil lagi..nak pergi ovc..
Waktu dulu ingat lagi..tak tau macam mane..aku boleh terfikir nak jadi ahli matematik..:) mengarut tak?hehe tapi tu cita-cita time form two..mentah lagi hehe kononnya nak pegi cambridge la..tapi bila da menganjak ke umur tua ni hehe cita-cita da berubah..

Semua berlaku tanpa dirancang..
Dalam fikiran tak pernah sekalipun terfikir untuk jadi doktor gigi..
Waktu nak isi borang biasiswa JPA dulu tu..ma cakap suruh ambik dentistry..tanpa berfikir panjang aku pun ambik la dentistry..sebab masa tu tak de cita-cita yang betul spesifik..ingatkan nak ambik medic je...tapi xpe lah...
Pastu interview la kat Kuantan..sempat la buat kawan ngan beberapa orang hari tu..hehe paling rindu sekali..dekat Zulaika Zunaidi(nama sama la kita hehe) sekarang berada kat mesir dan alhamdulillah kitorang dapat biasiswa tu...:)

Nak dijadikan cerita,JPA tetapkan negara Ireland dalam surat tawaran..maka berputik lah cinta-cinta kepada negara itu hehe

Kalau diizinkan oleh Allah insyaAllah aku nak sambung degree di Trinity College Dublin...mohon doa kalian agar aku dipermudahkan jalan olehNya.


Ni lah bendera rasmi Ireland..:)


Macam tak percaya je aku ambik dentistry :) p/s ni salah satu contoh cosmetic surgery tuk cantikkan susunan gigi :)


Ni library di TCD..besar kan? ^_^

Somewhere around TCD ^_^

Doakan kejayaan aku jugak ye ^_^

Ni lah TRINITY COLLEGE DUBLIN...doakan aku yer ^^

0 comments: